top of page

LEVEL Group

Public·50 members

Funderingar kring Fiat transportbilar

I samband med att jag tittade på olika transportbilar hamnade jag på sidan om fiat återförsäljare i Sverige och läste om Fiat Professional-modellerna. Det verkade finnas flera alternativ beroende på vilken typ av arbete eller transportbehov man har. Jag tycker att det är intressant hur samma tillverkare kan erbjuda fordon med ganska olika användningsområden. Vissa modeller ser ut att vara mer inriktade på större lastkapacitet medan andra verkar passa bättre för mer flexibel användning. När man bara jämför information på nätet är det dock inte alltid lätt att förstå skillnaderna fullt ut. Vad brukar ni titta mest på när ni jämför transportbilar från olika märken?

7 Views
Steven Lon
Steven Lon
12 hours ago

Jag brukar först jämföra hur väl bilen passar det tänkta användningsområdet. Lastutrymme är förstås viktigt, men jag tycker också att ergonomi och körkomfort spelar stor roll om fordonet används dagligen. Många timmar bakom ratten gör att små detaljer blir mer betydelsefulla än man tror från början. Jag uppskattar även när det finns flera olika karossalternativ att välja mellan. 🙂 Det gör det lättare att hitta något som passar specifika behov istället för att kompromissa för mycket.

Namnlös design (7)_edited.png

Contact us

Address
Per Albin Hanssons väg 28b, 214 32 Malmö.

Open Hours

Monday - Friday 9:00 - 16:00    

We offer individual service from business development and registration to scaling up.

We support the Sustainable Development Goals.

• Linkedin
  • Instagram
  • Facebook
bottom of page